Dienstag, 1. April 2014

Legs and Butt

Auch wenn man mich heute nur als Fotogräfin im Spiegel sieht, ich habe auch was gemacht. Wir haben beide an unserer unteren Hälfte gearbeitet: Beine, Po und Waden. 

Absprachen und Vorbereitungen für unseren Trip nach Köln zu FIBO haben wir auch getroffen. Man muss ja vorbereitet sein. ;-) Samstag geht es los, ganz schön früh, denn um 6:00 Uhr fahren wir los. Das wird ganz schön hart für mich, denn ich bin kein Frühaufsteher. Aber ich bin sicher so aufgeregt, dass das schon alles klappt. Wir sind schon sehr gespannt, es ist unser erster Besuch der FIBO. Es wird sicher riesig sein und wir werden jede Menge Eindrücke mit nach Hause bringen.

Heutiges Training: 

Sumo Squats 3x15 (40kg)
Squats 3x15 (40kg)
Enge Squats 3x15 (40kg)
Beinpresse 4x15 (200kg)
Wadenmaschine 3x15 (40kg)
Bulgarian Lunges 3x15 (10kg)
Liegende Legcurls 3x15 (14kg)



Even if you can see me today only as a photographer in the mirror, I've also done something. We both worked on our lower half: legs, butt and calves.

Agreements and preparations for our trip to Cologne to the FIBO we also did. You have to be prepared, right? ;-) On saturday we go, quite early, because at 6:00 a.m we drive off. That will be really tough for me, because I am not a morning person. But I'm surely as excited, that it all works out. We both are very excited, it's our first visit to the FIBO. It is surely enormous and we will bring a lot of impressions home.

Todays workout:

Sumo Squats 3x15 (40kg)
Squats 3x15 (40kg)
Narrow Squats 3x15 (40kg)
Leg Press 4x15 (200kg)
Calf machine 3x15 (40kg)
Bulgarian Lunges 3x15 (10kg)
Lying Leg Curls 3x14 (14kg)