Freitag, 27. September 2013

Struggled through

Natasha und ich sind müde und sie ist zusätzlich zur Zeit völlig ausgelaugt. Darum war unser "Beintag" heute anstrengend, aber wir waren beide froh, dass wir uns gegenseitig angetrieben haben. Danach fühlt man sich einfach gut, wenn man es doch geschafft hat. Aber 100% waren es heute nicht. Muss ja auch nicht immer. Man sollte da auf seinen Körper hören.

Glute Bridge with weights.

Natasha and I were tired and she is also currently completely drained. So our "leg day" today was tiring, but we were both glad that we have powered each other. You just feel good when you've made it. But it was not 100% today. But it doesn't have to. You should listen to your body.

Today's workout:

50 Squats as warm up
Squats in Smith machine 1x20 (10kg) 2x15 (15kg)
Plie/Sumo Squats 3x15 (20kg)
Curtsy-Squats 2x30 (10kg)
Step ups 2x10 each side
Step down 3x10 each side
Kneeling glute cable kickback 3x15 each side (10kg)  Superset Cable Donkey Kickback 3x15 each side (10kg)
Glute Bridge on bench 3x12 (20kg)
Hip abductor machine 3x15 (85kg)
Hip adductor machine 3x15 (65kg)
Leg Extension 3x15 (15kg)
Calf Extension 3x15 (45kg)

0 Comments:

Kommentar veröffentlichen

Bitte haltet Euch an die sogenannte Nettique. Unsachliche Kritik und Beleidigungen werden gekonnt ignoriert.