Donnerstag, 26. September 2013

Almost wet before the workout

Als ich heute meine Sporttasche auspackte, kam mir schon ein ungewohnt starker Teegeruch entgegen. Und als ich dann meine Klamotten auspackte, waren sie an einigen Stellen nass. Meine ganze Flasche mit Tee ist ausgelaufen und das weiße Duschhandtuch am Boden der Tasche war komplett in Tee getaucht. Mäh! Was für ein Mist. Ich habe dann meine Klamotten etwas trocken geföhnt, aber so ganz trocken wurden sie natürlich nicht. Ja, es ist schon ein eigenartiges Gefühl, wenn man feuchte Klamotten hat, bevor das Training überhaupt begonnen hat. ;-)

Auf dem Programm standen heute Schultern und Bauch:

KH Lateral Raise 3x15 (4kg)
KH Bent over Raise 3x12 (4kg)
KH Front Raise 3x12 (6kg)
Front to side Raise am Kabel 3x15 (2kg)
Shoulder Press in smith machine 3x10 (10kg)

Sit ups auf der Bank 2x20
Leg Raises mit Partner 3x25
Russian twist 3x50 (5kg)
Plank to Push ups 2x10 plus 5 Push ups 

Danach 15 Minuten HIIT auf dem Crosstrainer.


When I unpacked my gym bag today, an intense smell of tea already came towards me. And then when I unpacked my clothes, they were wet in some places. My entire bottle with tea has expired and the white bath towel on the bottom of the bag was completely soaked in tea. Nooo! What a crap. Then I blow dried my clothes a little, but they were not really dry at all. Yes, it's a strange feeling when you have wet clothes before the workout has even begun. ;-)

Today we focused on shoulders and belly:

Dumbbell Lateral Raise 3x15 (4kg)
Dumbbell Bent over Raise 3x12 (4kg)
Dumbbell Front Raise 3x12 (6kg)
Cable Front to side Raise 3x15 (2kg)
Shoulder Press in smith machine 3x10 (10kg)

Sit ups on bench 2x20
Leg Raises mit Partner 3x25
Russian twist 3x50 (5kg)
Plank to Push ups 2x10 plus 5 Push ups 

After the workout we did 15 Minutes HIIT on the elliptical.

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